torsdag 18 februari 2010

Stlm´s PLUS

Jodå- det finns väl bra saker med Hufvudstaden oxå:
* Det GÅR att åka kollektivt vart man än bor.
* Missar man en buss eller tunnelbana, så kommer det snart en ny (Hemma är det väl typ 5 timmar mellan varje....
* Det finns stort utbud av kläder och prylar, fik och restauranger. Går att välja det man är sugen på just då. Så är det ju inte riktigt hemma.....
* Man kan tjuvkika på folk och skapa sig bilder av hur deras liv ser ut.
* Man kan klä sig hur som helst och ändå inte bli uttittad.
* Det är enkelt att få äta SUSHI!(som jag för övrigt äter megafel då jag bokstavligt dränker riset i soya.... .

Finns väl fler saker men då måste jag fundera hårt och länge
*tänka-tänka-tänka* som Nalle Puh säger.....
Nej jag kommer inte på nåt mer just nu så jag ber om att få återkomma.
Tills dess så njuter jag av att få åka hemåt igen =)

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida