söndag 20 juni 2010

"....älskar dig så....."

Shit alltså.
Vilket bröllop.
Känner mig så glad över att vi fått uppleva det här.
Är så glad att det i över 2 veckor varit huvudgrejen i vår media.
Är så glad att i allafall en kort stund få pausa från allt elände som är i världen.
Normalt sett så är våra medier duktiga på att hela tiden pumpa oss med information som gör mig ledsen, bekymrad eller förbannad: mord, naturkatastrofer, barn som far illa mm mm ...
Men nu, i över 2 veckor har vi fått känna GLÄDJE, LYCKA och KÄRLEK!!!!!

Så tack Viktorie och Daniel för det fantastiska par ni är.

Och Daniels tal till sin princessa igår var..... helt underbart. Han växte, visade pondus och och jag förmodar att vi alla fick se en glimt av den man han ÄR. Den man som Viktoria blivit kär i.
Från att ha varit "BoxerRobert", blev han i mina ögon en levande man fylld till bredden med kärlek, mod och förmåga. Han visade att han kommer fullfölja det här och stötta sin fru i allt hon tar sig an.
Äkta kärlek.
Kärlek på riktigt.

Underbart....

Så tack än en gång för en fantastisk paus från världens alla skitnyheter.
Jag är så glad att fått tagit del av det här.

LOVE

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida