tisdag 14 september 2010

STÄLLA OM!! - IGEN!!! (JIPPIE!!!)

Just nu är det lite konstigt i mitt huvud.
Försöker att förstå det hon sa idag, hon från kvinnokliniken.
Hann aldrig ringa och fråga om remissen - hon ringde mig istället.

"Misstanken om druvbörd är avskriven"

VAAAAA??????????

Jo det är sant.
Ska bara få det bekräftat genom ett blodprov att HCG värdet är nere på noll.....

Patologerna hade gått djupare i sina analyser och kommit fram till att det inte var någon druvbörd.

Shit alltså.
Snacka om att kastas mellan hopp och förtvivlan....

MEN VI ÄR SÅKLART JÄTTEGLADA! Självklart över att det är "fritt fram" för bäbis redan nu. Men framförallt att den där risken som finns för framtida tumör inte känns lika aktuell nu som innan. PHU. Så himla skönt.....

Ang remissen så undrade hon när jag skulle ta ett prov. Tja, sa jag... jag väntar på remissen ännu. VA?? sa hon... Vad konstigt för jag skickade den direkt.

När jag kom hem låg den i postlådan.
Skickat med B-post.
Var det smart i ett sånt här läge?
Inte enligt mig iallafall.....

Nu ska jag skrapa lite TRISS lotter.
Känns som om jag har flyt idag =)

Frid

Etiketter: ,

8 kommentarer:

Klockan 14 september 2010 kl. 22:01 , Blogger Marie sa...

Åh! Härligt att höra!!!
Jag blir sååå glad för er skull! ♥

 
Klockan 14 september 2010 kl. 22:06 , Anonymous Sussie sa...

Åhhh vad glad jag blev när jag läste att det inte var nån druvbörd. Lycka till nu!! Kramiz till er! <3

 
Klockan 14 september 2010 kl. 22:13 , Anonymous Anonym sa...

SKÖN känsla när det vänder, GLAD för er!!!!!

 
Klockan 14 september 2010 kl. 22:36 , Anonymous Titti sa...

Åå vad jag blir glad för eran skull!!! Vad skönt!!! Kramar och lycka till!!!!

 
Klockan 15 september 2010 kl. 09:47 , Blogger Marie sa...

Du har något att hämta i min blogg!=)

 
Klockan 15 september 2010 kl. 19:23 , Blogger Matilda sa...

Yeyyy! Blir alldeles varm av glädje för eran skull! Håller tummarna för ett bra provresultat.

 
Klockan 15 september 2010 kl. 22:22 , Blogger Marie sa...

Åhh Glad för en skull!! Kraam på er!!

 
Klockan 15 september 2010 kl. 23:37 , Blogger äppelblomman sa...

Guud va skönt att höra! Så glad jag blir!!!
Vilken härlig känsla ♥

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida