söndag 21 augusti 2011

Skenande tankar......

Vid den här tiden, för 6 år sedan, hade jag gett upp för längesen.
Öppen 2 när vi kom in den 20/8  kl 06.00 efter att haft värkar i 3 nätter med dålig sömn.
Kl 18.00, dvs 12 timmar senare, öppen 4.......
Kl 21 öppen 6.
Vid 01 öppen 10.
Och jag tänkte att jag äntligen äntligen äntligen "bara" ska krysta ett tag, så är det över.
Men nä.
Kl 04.43 är hon född med sugklocka.
Jag:  besviken, trött och uppgiven pga en hel hög med saker. Men självklart överlycklig för att den finaste bäbisen på jorden kom just till oss.

Och nu fyller den mest bedårande nyfödda bäbis 6 år.
Kan inte fatta att tiden gått så fort.


Nä dax att fortsätta slå in lite paket.
Har inte tid att göra inlägg för ögona går ikors.
Men tankarna skenade iväg..... Det är ju ändå den största händelsen i mitt liv, ever!

Hoppas jag får uppleva det igen.


Frid

1 kommentarer:

Klockan 21 augusti 2011 kl. 09:56 , Blogger Marie sa...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida