tisdag 31 augusti 2010

Jösses....

.....vad sena kvällarna blir!

3:e kvällen i rad som klockan kommer bli kring 00.30.
Och sen ringer klockan 06.00.
5.5 timmar - det är för lite!!

Men måste få klart med blingokläderna - har första visningen i morgon hos retromary och det ska bli såååå kul!

Märker upp, pluggar på material, lär mig fina kombinationer, tvättråd, historik mm mm...
Kul med nya saker.

På huset har vi nu påbörjat kupan som vetter mot norr. Kommer bli sååå bra! Tycker vårt hus är jättefint och är nöjd över den lösningen vi valt. Längtar längtar läääääängtar tills vi kan flytta in. Kan ju säga att det är lite trångt att bo 3 personer på 25kvm...... När vi bäddat ut sängarna så är nästan hela golvet täckt. Tvättade kläder hänger på gardinstängerna för att torka. Och spisen har 2 plattor och en pytteugn som dessutom bara funkar när högra, lilla plattan är i gång. Det går alltså inte att ha 2 plattor och ugnen på samtidigt.... Hmm... kräver lite planering vid matlagning.....

Känslomässigt så har allt kring det MA jag fick för 2 veckor sedan fungerat bra. Mycket bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Känns märkligt nog som om allt varit en dröm, som något diffust, som något......som hänt någon annan... Vet inte om jag förtränger och att allt kommer upp igen OM jag blir gravid igen. Tror inte det, men vet inte...... Hoppas bara det var en olycklig tillfällighet och att det fortsättningsvis fungerar bra. Fick mig en tankeställare när jag häromdagen träffade en kvinna som varit med om 2 sena missfall.... och sen blev det aldrig några barn efter det.... *ryser*.....Blev så ledsen och berörd av hennes historia att tårarna trängde fram där mitt bland folket på lunchen....... Blir så orolig att det blir så för oss också. Vi vet ju inte än hur vi matchar jag och T. Hoppas Hoppas det går som vi vill......

Ögonen är grusiga och klockan är mycket.
Dags för duschen och sängen.
Måste inse att jag inte hinner de resterande 6 sakerna jag skulle uträttat ikväll....... Men dom finns nog kvar i morgon också. =)

Nattefrid

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida