måndag 7 juni 2010

Genvägen som försvann

Jag BORDE verkligen ha lärt mig.
DET FINNS INGA GENVÄGAR!!!!!!!!!!!!
Skrev i ett inlägg för några dagar sedan att jag, i ett desperat försök att fixa LCHF, gjort ett inköp av mandelmjöl och sukrin.
När jag beställde det, så kände jag ändå i kroppen att det inte kändes rätt på något vis. Kände att jag liksom gick utanför det som LCHF/lågkolhydratkosten står för: naturlig mat......
Och nu, skriver min guru Anna Hallen det här.
Och jag känner ju direkt, att det hon skriver är så rätt......
Hur kunde jag tro att jag hittat en genväg?
Jag VET ju att det inte finns några.....

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Klockan 9 juni 2010 kl. 11:50 , Blogger Frun sa...

Amma är genväg ! Iaf är det vad jag intalar mej :)

Kramar och styrka till dej!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida